Monday 28 November 2011

TERIMA KASIH pengecat Kolej ku~


Hari nih dgn bangganye aku nak ucapkan trima kasih yg sgt mndalam tulus dari hati ku kpada pkerja2 yg sepatutnya mngecat kolej aku sem nih.. sebabnye kejadian yg blaku 2 mggu lepas da brulang balik terjadi kt aku membuatkan aku tdiam jek tgk diaorg.. 'kecik jek gua nmpak lu mat, skali gua 'pang' pale lu terbang indon nnti..!'

sebenarnye hari nih aku dgn riangnye mmbasuh kasut dan baju2 timbunan ku memandangkn smalam basuh tapi bau hapak dek embun pg (kot).. so pas bsuh aku pun jemur la dengan btambah riang laginye berlari2 anak g jemur bju basuhan..(oke tipu jek) selang beberape jam aku kuar blik, tgamam aku jadinye.. BAJU AKU..! HABIS..! penuh perhiasan cat2 putih abg2 indon tersayang mengecat tgkat atas bilik aku terpalit semua tempias cat ke baju yg berjemuran kt bwah nih.. sgt HAMPEH.. hilang mood aku.. end up bju skali ngan kasut aku jdi rendaman marinate dalam baldi tuk ptg nih.. Terima Kasih Abg Indon.


sisa2 tempias yg penuh seni ~


Seni Kasut Sukan ~

No comments:

Post a Comment

words of wisdom