Tuesday 29 November 2011

Sedang aku kebosanan mengira hujan kt luar tgkap tetibe rasa nak usha blog plak.. so sedang aku usha2 ada la satu post nih dri kwn blog aku tentang 'salahkah bercinta dengan sahabat?' 
Wahai kwn ku.. xsalah pun if nk bercintan cinton wlau dgn sesiapa pun..ngan makcik kantin yg slalu sediakn mkn minum korang kt dpan kolej pun leh jek.. kan semua tue d tangan tuhan.. if semua tue kehendak Allah n tue cara Dia temukan kita dengan jodoh kita so ape salahnye kita menerima kan2??

 by d way aku xpenah lg bercinta ngan kwn a.k.a sahabat aku, walau secute secantik selawa semantop setembam semanis secucuk sekalipun d mata org laen sbb bg aku batas aku n kawan aku cukup la sekadar kawan.. aku lg ske ape yg aku ada ngan diaorg skang, hapy2 jek..kang da kapel da mula nk majuk2, nk tau aku g mane, sape kwn pmpuan aku..hah, ape tue? mase kawan ko oke jek senyum2 gelak2, da kapel trus aku xkenal ko da.. contoh je la kan.. heh..

hmm2 ada gak kwn blog aku nih ckp psal bile dari sahabat bertukar ke 'boboi n baby' nih, pasangan kita x berpura2 ngan kita? betul tue, its a gift in friendship..persahabatan mmg indah sebab kita x sorokkan papepun dri si dia..tp bukan ke kita patut bkelakuan mcm tue jugak bile kapel? meaning even if kita bukan la bersahabat sebelum kapel, kita still kena jujur dgn pasangan kita n juz b urself..xgitu??

carilah kawan hingga ke hujung dunia sbb persahabatan adalah untuk selamanya..^^

biasa la lumrah hidup kdg2 kita jatuh hati dgn org yg rapat ngan kita..tp kdg2 its only coz kita suka dia bersama dgn kita..dan definasi jatuh cinta kdg2 d salah ertikan dgn perasaan suka.. i need u xsama dgn i love u.. its 2 words with different meaning guys.. n if kita tau kawan kita jatuh hati dgn kita, n kita xmau lukakan hati dia, hormat dia sbgai kawan kita n jgn la layan dia lebih dari seorg kawan..they r also human being, hav feelings n can be hurt.. im not the guy wit the experience, nih sekadar pendapat d kala gerimis jek.. -.-" peace..! ^^


No comments:

Post a Comment

words of wisdom