Tuesday 23 August 2011

insaf la wahai teman..

Yess..u're a shit to ur mom n dad.. a worthless shit..




aku da penah tgk da dak sorang nih kt FB..n bru2 nih kwn aku Shidie bg link gmba2 nih. Aku tunjuk nih bukan la maksud nk aibkn ke xpun nk korang admire dia. Name da la islam tp maki2 n mhina islam.. yg peliknye da bkali aku report page dia tp slambe jek ade lg.. Perangai mamat nih mmg xleh blah.. mcm s**l gile.. tuhan da bg anugerah terindah kt ko.. ada rupa yg baik n d lahirkn kt negara yg mewah, Singapura.. bukan takat tuh tp d kalangan family yg terpelajar n kaya.. hasilnye anak yg da terpesong akidah jauh smpaikn mcm nih.. aduhai Asy'ari.. 

aku geram tgk tp kalu masuk campur kang mlarat plak jdinye so baek aku doakn ko dpt balasan CASH dri Allah jek trus..!  AMMMMIIIIINNN 100X.... korang tgk la sndiri yek.. nk kutuk2 time pose nih x elok plak.. kan2? heh.. Sedar la wahai manusia yg b*a*n*g*a*n*g  oii...



menghina Islam dan mngoyak Al Quran kitab suci kita.

* aku jdi bapak budak nih da lame bunuh..dpt pahala..^^

1 comment:

words of wisdom