Saturday 6 August 2011

Gudbye so Long Myiauw..

X sempat aku nk cite kt korang psal sugar glider ksayangan aku nih dia da mhilangkn diri.. da dkt 2 mggu aku cari tnye jiran2 sume tp xjmpe gak..aku siap wat poster lg mggu lepas reward RM50 tp xde respon gak.. Mggu nih aku wat poster ke 2 plak tmpal kt satu blok nih.. so if xde respon gak in d end aku pasrah je la dgn pmergian Myiauw yg brusia 6 bulan stgah, anak kpada sugar yang aku beli thun lepas..

Beliau?? oke la kot..


SDedikit sbanyak psal Myiauw nih dia sgt manje ngan aku yet dia still sgt nakal n ske mrantau..so aku rase tue antara main reason nape dia ilang..anak angkat aku sorang nih sgt special sbb aku slalu bwak dia g memane klau rajin even klau naik moto jalan2 kt area umah pun aku ltak jek kt bahu. No hal dia diam jek tgk pmandangan.

Xpela mayb bukan rezeki aku tuk jage Myiauw nih.. aku harap sape jumpe dia nih jge la dia leklok wlaupun xmau pulangkn balik kt aku..atlease aku tau dia slamat n bhagia da la.. ^^


-In memories-

Sugar Glider

Myiauw





* sgala yg kite ade hanyalah smentara.. peacceee.. ^^

5 comments:

  1. tumpang sedih atas
    kehilangan dia :(

    i wish that it'll coming back
    soon ! ameen .

    ReplyDelete
  2. ameeenn~

    tq atas tumpangan kesedihan anda yek missyaya..
    cik knueknue jdn nk nanges sgt yek~ ^^

    ReplyDelete
  3. jdn pn boleyh jugakkkk~

    ReplyDelete

words of wisdom