Tuesday 5 April 2011

@ki

thie entry is about me, myself n diriku.. so nape tajuk entry nih AKI??? nape x letak 'tentang aku' xpun 'mengenai penulis blog'?? x pun letak jek 'aku nk introduce diri - sila baca'..lg sng org nk paham kan?? ..................................................... -.-"

nk pendekkan cite...aku saje nk tarik phatian korang soooooo korang akan ttanya2 smbil baca introduction entry nih..senang cite kan? ahaks.. -.-"
 
aki - alasan aku mudah jek nama yg d beri sejak kecik lagi Ahmad KhairuL Izzat... short form die
a - ahmad + k - khairul + i - izzat.. jadi paham x anak2??? gud2..
genap tahun nih bulan Januari yg lalu aku da brusia 23 thn.. muda lg kan?? mesti la.. kategori kanak2 lagi nih k..harap maklum. Aku nih seorang yg agak happy go lucky..maksudnye mmg keje senyum jek n perangai bodo2 ckit if mood aku baek.. kalo x baek pun aku senyum jek smpai la tahap kritikal bru la aku jdi diam dgn penuh kemasaman d muka.. -.-"


sejak kecik lagi family aku ske bpindah xtau la if tue tabiat seorang lecturer yg ku gelar ayah tersayang~ (wuuu shweeetttnye) so dsebabkn migrasi mmg x tetap la tmpat tggal aku.. skang aku stay kt seremban area sikamat n b4 tue aku dok penang pulau mutiara n b4 tue aku duk seberang perai kt area penang gak la tp kt area megamall penang n b4 tue plak kt perak n sebelumnye pahang..fuuhh mmg asyik pindah jek rajin tul ktaorang merantau..hehe..
aku ni anak ke-2 dlm family n most people ckp anak ke-2 nih mmg ske mberontak..!! yeke.. aku rase bese jek xde la rase asyik nk wat rusuhan jek kt umah mahupun kt tempat laen.. so aku rase tue propaganda nk burukkan imej anak ke-2 nih jek kot..busuk ati tul..

family ku dri kiri ats ; qistina, izah (akak), haziq, aku, dila n daniel


scene yg sempat d ambil juz b4 adik aku daniel muntah akibat kekenyangan..-.-"

aku seorang sportsman yg ske bersukan tapi xske bpeluh n pd mase same aku ske music..yea, aku mmg seorng musician.. music is my life..!! tp mksudnye bukan la smpai aku nk kawin ngan music tp pencinta music la... aku suke hampir sume genre music kecuali heavy metal..jdi trencat otak aku bile aku dgr lagu cmtuh.. so stakat nih wat mse skang nnti aku smbung..byak keje len nk wat..

No comments:

Post a Comment

words of wisdom